Isnin, 2 Mei 2011

FONDANT

Pada 28hb April, saya menerima tempahan 3 biji kek yang menggunakan fondant sebagai hiasan kek. Sebenarnya, saya paling tak suka buat fondant dan juga tak suka rasa fondant yang manis. Saya lebih suka buat Frosting kek guna freshcream.  Ketiga-tiga kek ni ditempah oleh org yg sama, tp..saya tak tahu pun namanya sbb dia order melalui adik iparku. Dia minta corak yg simple2 ja... Memang lecehlah buat fondant bagi org yg tidak mahir mcm saya, sempatlah call sifu Alissa tanya psl fondant..hehehe. Apa2 pun korang tengok je lah gambar ni.


Kek kat dalam ialah kek buah..dan keknya mmg sedap...ala2 kek buah cosway gitu.
Choc moist cake.

Kek buah juga.
Thanks kepada yang menempah..lain kali tempahlah lagi.

2 ulasan:

  1. kak,bole tempah kek sama kakak ka?hehehe..mcm sedap jak ku tgk ni

    BalasPadam
  2. Boleh bah klu ko...tempahan sentiasa terbuka!

    BalasPadam