Isnin, 27 Ogos 2012

Raya 2012

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia. Hari ni merupakan hari ke-9 umat Islam merayakan Hari Raya Aidilfitri. Rasanya belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada para pengunjung Dapur Express yang beragama Islam. Sepuluh jari disusun untuk memohon kemaafan di atas segala kesilapan dan kekurangan yang pernah di 'post' kan di blog ini. Saya hanya insan biasa yang biasa-biasa sahaja, sudah pasti tidak terlepas daripada melakukan kesilapan. 
Raya kali ini, sama juga seperti raya-raya yang lalu, cuma kali ini pada raya pertama saya menyambut hari raya di kampung suami. Kemudian raya ke-2 hingga ke-7 kami balik beraya ke kampung saya iaitu di Kota Belud, Sabah. Tahun depan belum tau lagi, mudah2an dipanjangkan umur dan diberi kesempatan untuk merasai suasana raya 2013.
Untuk entri kali ini, saya ingin berkongsi gambar-gambar raya kami sekeluarga. 

Persediaan untuk raya, suami yang tolong susun. Susunan mcm mau buat jualan murah..hehehe

Suami dan anak2.. terpaksa saya jadi jurufoto sbb tak de org lain..
Saya dan anak-anak.
Tema kelabu, walaupun saya dan hubby tak suka color ni.
Saya dan suami... si kurus dan si gemuk..hehehe




Uswatun (Anak sulung = 8 tahun)

Farah (Anak ke-2 = 6 tahun)
Warda ( Anak Ke-3 = 6 tahun)
Nizhom (Bungsu = 3 tahun)
Natasha (Anak Saudara) dan Warda
Posing lagi..
Posing raya ke-2 bersama anak saudara = Haikal
3 perawan..hehehe
Dan ni tentulah saya.. posing raya ke-2..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan